اختصاصی خبر
اخبار مرتبط
مقالات مرتبط
جزییات خبر

نخستین سمپوزیوم زنبوردرمانی پس از دو روز به کار خود پایان داد

اخبار و رویدادها,اخبار داخلی,شعب,بازتاب های رسانه ای,اطلاعیه ها,همایش ها,کارگاه ها,نمایشگاه ها,سمینارها,چند رسانه ای
تاریخ درج خبر: - 1402/9/1
زمان مطالعه:
نخستین سمپوزیوم آپی تراپی ایران و ترکیه که با هدف ترویج و گسترش زنبوردرمانی در کشور به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شده بود، عصر پنج شنبه، پس از دو روز پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، دومین روز نخستین سمپوزیوم آپی تراپی ایران و ترکیه با حضور فعالان وکارشناسان، پزشکان، اساتید، دانشجویان و علاقه مندان به صنعت زنبورداری روز پنج شنبه در موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی برگزار شد.

در روز دوم این گردهمایی، موضوعاتی همچون طب سنتی و طب ایرانی و آپی تراپی، وضعیت قانونی / حقوقی آپی تراپی، زنبوردرمانی با رویکرد درمانی سه جانبه، نقش ترکیبات فنلی عسل و بره موم در پیشگیری از سرطان، مطالعات پری کلینیکال آپی تراپی، مطالعات کلینیکی آپی تراپی، و اثرات ژل رویال در درمان انواع سرطان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین، معیارهای کیفی گرده زنبور و نان زنبور برای آپی تراپی، اصول و کاربردهای زهر زنبور عسل در درمان بیماری ها، روش دقیق جمع آوری زهر زنبور عسل در آپی تراپی، استخراج بره مومو با روغن زیتون، معیارهای کیفی بره موم برای آپی تراپی، معیارهای کیفی گرده زنبور در آپی تراپی و سیستم هوای داخل کندو در آپی تراپی از دیگر موضوعات این نشست بود.

 در این گردهمایی سخنرانانی از ایران، ترکیه، انگلستان، آلمان، رومانی و کانادا به بیان مطالب علمی پرداختند.

 به گفته کارشناسان و اساتید صنعت زنبورداری، بیش از 11 فراورده مرتبط با زنبورعسل تولید می شود و در ایران، محصولاتی چون عسل، ژل رویال و بره موم بیش از سایر تولیدات شناخته شده تر هستند.

افزودن نظر :
نام: ایمیل: نظر: