اختصاصی خبر
اخبار مرتبط
مقالات مرتبط
جزییات خبر

بازدید نخبگانِ طرحِ جذب در وزارت جهاد کشاورزی از موسسه رازی

اخبار و رویدادها,اخبار داخلی,شعب,بازتاب های رسانه ای,اطلاعیه ها,همایش ها,کارگاه ها,نمایشگاه ها,سمینارها,چند رسانه ای
تاریخ درج خبر: - 1402/9/1
زمان مطالعه:
در ادامه سومین دوره آموزشی ارزیابی و جذب نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی، نخبگان کشور از بخش های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، 76 نفر از نخبگان گروه دام، شیلات، آبزیان و فنی و مهندسی مربوط به سومین دوره آموزشی "ارزیابی و جذب نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی" طرح شهید موسوی، روز پنج شنبه با حضور در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

در این برنامه که دکتر سهیلا مرادی بیدهندی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی نخبگان را همراهی می کرد، کتابخانه، بخش جانوران سمی و موزه روابط عمومی موسسه، مورد بازدید قرار گرفت و توضیحاتی درباره فعالیت های موسسه رازی در حوزه های آموزشی، پژوهشی و تولیدی و اهمیت این موسسه در سلامت و تامین امنیت غذایی جامعه توسط دکتر مرادی بیدهندی برای نخبگان بیان شد.

جایگاه بین المللی و چشم انداز موسسه و ارزش ها و اقدامات موسسه رازی در مباحث استراتژیک و حوزه سلامت از دیگر مواردی بود که معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی در بازدید نخبگان به آن اشاره و تاکید کرد: موسسه رازی، مجموعه ای بسیار مهم و اثرگذار در کشور بوده و فعالیت و اشتغال در این مجموعه، نیازمند عشق، علاقه و تعهد و مسئولیت پذیری بالایی است.

وی افزود: بسیاری از واکسن هایی که در نوزادی و کودکی دریافت کرده ایم و حجم بزرگی از واکسن های دام، طیور و سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی در موسسه رازی تولید می شود و مجموعه ای در کشور و منطقه از این نظر، مشابه فعالیت موسسه رازی وجود ندارد.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی اظهار امیدواری کرد در صورت جذب نخبگان در این موسسه، شاهد توسعه، رشد و بالندگی بیش از پیش این مجموعه ملی کشور باشیم.

گفتنی است؛ با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور، بنیاد ملی نخبگان و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، 200 نفر از نخبگان به منظور استخدام به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شده اند و این گروه، سومین گروه نخبگان معرفی شده هستند که در دوره "ارزیابی و جذب نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی" شرکت کرده اند.

همچنین، شرکت کنندگان دوره های اول و دوم ارزیابی و جذب نخبگان، به استخدام دستگاه های مختلف در وزارت جهاد کشاورزی درآمده اند.

افزودن نظر :
نام: ایمیل: نظر: