اختصاصی خبر
اخبار مرتبط
مقالات مرتبط
جزییات خبر

برنامه آتی موسسه رازی شعبه مرند با حضور دکتر اسحاقی بررسی شد

اخبار داخلی,شعب,بازتاب های رسانه ای,اطلاعیه ها,همایش ها,کارگاه ها,سمینارها,شعبه آذربایجان شرقی
تاریخ درج خبر: - 1402/10/18
زمان مطالعه:
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با همراهی هیئت رئیسه و برخی مدیران ستادی، در سفری دو روزه به شعبه شمال غرب (مرند)، برنامه ها و چشم انداز پروژه های در دست اجرا و مشکلات شعبه را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی شعبه مرند، در سفر دو روزه دکتر علی اسحاقی، رئیس موسسه رازی به مرند، روند اجرای پروژه ساختمان تولید واکسن آنفولانزای فوق حاد پرندگان مورد بازدید قرار گرفت و در نشستی مشترک با دکتر علی آمقی رئیس شعبه مرند و معاونین، در مورد برنامه های آتی و سیاست های موسسه در این شعبه بحث و تبادل نظر شد.

دکتر اسحاقی ضمن تبیین جایگاه موسسه در تولید فرآورده های بیولوژیک کشور، اظهار کرد: برای حضور در بازار باید کیفیت محصولات خود را بیش از پیش بالا ببریم و امروز با قاطعیت تمام اعلام می کنیم که واکسن های موسسه رازی با کیفیت و ایمنی زایی بهتر تولید و روانه بازار مصرف می شود، بخش عمده ای از نیاز کشور به واکسن را تأمین می کند و صرفه جویی ارزی قابل توجهی به ارمغان می آورد.

همچنین در این نشست، تحولات، برنامه‌ها، طرح های پژوهشی و چشم انداز پروژه های در دست اجرا، مسائل و مشکلات مربوط به پروژه های در حال اجرای شعبه بررسی و راهکار های لازم در این زمینه ارائه شد.

افزودن نظر :
نام: ایمیل: نظر: