اختصاصی خبر
اخبار مرتبط
مقالات مرتبط
جزییات خبر

موسسه رازی با افتخارات متعدد و تولیدات حیاتی در فارس جایگاهی ویژه دارد

اخبار و رویدادها,اخبار داخلی,شعب,بازتاب های رسانه ای,اطلاعیه ها,همایش ها,کارگاه ها,نمایشگاه ها,سمینارها,چند رسانه ای,اخبار مرکز فارس
تاریخ درج خبر: - 1402/10/16
زمان مطالعه:
جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس به میزبانی شعبه شیراز موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی شعبه شیراز، نشست شورای هماهنگی دستگاه های وابسته و مدیران ستادی  سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سالن جلسات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شیراز با حضور دکتر مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، دکتر علی شیرازی نژاد رئیس شعبه و جمعی از مدیران استانی در محل سالن جلسات شعبه موسسه رازی در جنوب کشور برگزار شد.


در این جلسه، دکتر شیرازی نژاد به تشریح فعالیت های موسسه رازی پرداخت و در ادامه دو کلیپ از فعالیت های این موسسه در حوزه تولید واکسن، تضمین کیفیت، نمودارهای تولید و فروش واکسن، دستگاه هموژنایزر ساخت صنعتگران شیرازی، تحقیقات و پژوهش های علمی و اختراعات همکاران هیات علمی و دانشجویان بخش تحقیقات پخش شد.


همچنین حجت الاسلام قائمی نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با قدردانی از کارکنان موسسه رازی اظهار کرد: این مجموعه به دلیل کسب افتخارات و تولید واکسن های حیاتی دام و طیور ارزشی بسیار دارد.


در ادامه جلسه، دهقان پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ضمن تشکر از تیم مدیریتی و کارکنان شعبه شیراز، از این شعبه به افتخار استان و کشور یاد کرد و گفت: تولیدات موسسه رازی در حوزه واکسن و سایر فراورده های بیولوژیک، صرفه جویی ارزی قابل توجهی برای کشور به همراه داشته و بسیاری از نیازهای استان به این محصولات را تامین می کند. 


علی فلاحی مدیرکل شیلات، رامین نورایی مدیرکل دامپزشکی، احمدرضا تابع بردبار رئیس سازمان نظام دامپزشکی و مسئولانی از دستگاه های وابسته و ستادی جهاد کشاورزی استان فارس در این نشست حضور داشتند.

افزودن نظر :
نام: ایمیل: نظر: