اختصاصی خبر
اخبار مرتبط
مقالات مرتبط
جزییات خبر

بازدید میدانی رئیس و هیئت رئیسه موسسه رازی از شعبه شیراز

اخبار و رویدادها,اخبار داخلی,شعب,بازتاب های رسانه ای,اطلاعیه ها,همایش ها,کارگاه ها,نمایشگاه ها,سمینارها,چند رسانه ای,اخبار مرکز فارس
تاریخ درج خبر: - 1402/10/23
زمان مطالعه:
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با همراهی هیئت رئیسه در سفر به استان فارس، از شعبه موسسه در جنوب کشور (شیراز)، دیدن و سیاست گذاری های کلان در این شعبه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی شعبه شیراز، دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه رازی  و هیئت رئیسه در سفر به شیراز، ضمن بازدید از بخش های مختلف تولیدی شعبه موسسه در جنوب کشور، با دکتر علی شیرازی نژاد رئیس شعبه و معاونان دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر اسحاقی در این سفر، در نشستی که با حضور هیئت رئیسه، دکتر شیرازی نژاد و مسئولان شعبه برگزار شد، برنامه های کلی و سیاست گذاری های کلان موسسه در خصوص این شعبه را اعلام کرد و برنامه ریزی و تصمیمات لازم برای تحقق اهداف مورد نظر بررسی شد.

پیش از سخنان دکتر اسحاقی، دکتر علی شیرازی نژاد ضمن ارائه پاورپوینتی از فعالیت ها و دستاوردهای این شعبه، وضعیت پیشرفت طرح های پژوهشی و تولیدی و اقدامات انجام شده در سال 1402 را ارائه کرد.

در جریان این نشست و بازدید میدانی مقرر شد، مشکلات بخش های تولیدی بررسی و در خصوص فرآیند تولید واکسن های ویروسی طیور در سال آتی، همچنین تولید واکسن های آبزیان این شعبه پیگیری شود. در خصوص تخصیص بودجه نیز مواردی مصوب شد.

گفتنی است؛ رئیس، هیئت رئیسه و مدیران موسسه رازی در این سفر، از بخش های تولید واکسن های ویروسی طیور و آزمایشگاه آبزیان شعبه شیراز بازدید کردند.

افزودن نظر :
نام: ایمیل: نظر: